• Průvodce Thajskem

    Průvodce Thajskem

    Thajsko Online neukazuje turistům pouze známá místa Thajska, ale zaměřuje se i na nejlépe uchovávaná tajemství a vybavuje Vás znalostmi, které potřebujete. Od získání vstupního víza i rad, jak se zachovat v případě, že zabloudíte v neznámé oblasti, vždy Vám pomůžeme k tomu, abyste se mohli při své cestě po Thajsku správně rozhodnout… Pojeďte do Thajska prožít své sny!
  • 1

Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi - Zájezdy na míru Co je to zájezd na míru? Zájezd na míru je itinerář, který je připraven individuálně tak, aby odpovídal vašim představám i časovým a finančním možnostem. Sami si určete, co je při výběru vaší dovolené nejdůležitější.

Může Thajsko Online připravit jakýkoli balíček? Naše odborné znalosti týkající se téměř celého území Thajska nám poskytují výhodu, díky níž jsme schopni zařídit prakticky jakoukoli aktivitu, výlet a balíček do jakékoli thajské destinace.

Jsou zájezdy na míru dražší? Ne vždy. Zájezd na míru bude dražší v případě, že itinerář doplníte o nákladnější služby jako je hotel či pokoj vyšší kategorie, způsob dopravy, více výletů, atd. Vzhledem ke specializovému charakteru služeb, jež jsou založeny na individuálních požadavcích, se cena může mírně měnit. Není však vždy hlavním cílem dovolená luxusní, ale přesně taková, která nejvíce odpovídá vašim představám a potřebám, a to v rámci standardních a nadstandardních cestovních/ ubytovacích služeb.

Mohou být zájezdy na míru určeny i skupinám? Ano, zájezdy na míru mohou být připraveny jak pro jednotlivce, tak pro jakkoli početné skupiny.

Vyžaduje plánování zájezdů na míru více času?Ano. Příprava specializovaných itinerářů a ověřování obsazenosti našimi tamními operátory trvá o něco déle než rezervace předpřipravených zájezdů. Naši odpověď však v této fázi plánování obdržíte vždy do 1-2 pracovních dnů.

Otázky a odpovědi - Hotelové rezervace

Zarezervování

Po obdržení vaší poptávky vám bude zaslána detailní nabídka pro vybrané období obsahující dostupnost, celkové náklady a stornovací podmínky.

V případě, že jste zadali správnou e-mailovou adresu, během několika hodin obdržíte odpověď. Vzhledem k různým časovým pásmům a víkendům to však v některých případech může znamenat zpoždění o 24-48 hodin.

Pokud je ubytování k dispozici a přejete si objednávku potvrdit, můžete být požádáni o složení zálohy do 2 dnů. Všimněte si, prosím, že obsazenost pokojů se někdy mění denně, zvláště v hlavní sezóně.

Záloha činí obvykle 10-30%. Zbylá částka se platí buď přímo v hotelu, nebo 2 týdny před příjezdem. Závisí to především na sezóně a příslušných hotelových podmínkách. Všechny tyto informace obdržíte v e-mailu s odpovědí.

Po zaplacení zálohy vám bude zaslán elektronický příjmový doklad. V případě, že je třeba zbylou částku zaplatit 2 týdny před příjezdem, dostanete také voucher, kterým se prokážete při registraci v hotelu.

Pokud si přejete transfer z letiště do hotelu, před příjezdem, prosím, znovu potvrďte podrobnosti ohledně letu.

Pokud musíte rezervaci zrušit, udělejte to, prosím, co možná nejdříve prostřednictvím e-mailu nebo faxu. Zálohy jsou obvykle nevratné.

Ceny

Existují slevy pro děti? Děti (2-11 let) mohou bydlet se svými rodiči zdarma. Přistýlka (nebo sklápěcí postel) a strava pro děti však obvykle v ceně není. Dětská snídaně je zpravidla o 50% levnější, než snídaně pro dospělé. V případě, že si pro vaše dítě přejete přistýlku (2-11let), kalkukuje se s cenou za tři osoby, což znamená, že v rezervačním formuláři musíte zvolit trojlůžkový pokoj.

 

Zahrnuje vaše cena taxy a poplatky za služby? Všechny ceny uvedené na našich internetových stránkách zahrnují příslušné taxy a poplatky za služby. Pokud se však platby uskutečňují přímo v hotelu, taxy a poplatky za služby nemusí být v ceně zahrnuty. Tyto informace jsou jasně uvedeny v poznámce pod cenovou tabulkou.

Bude cena stejná, když si zarezervuji ubytování přímo v hotelu?Ne. Ceny uvedené na našich internetových stránkách jsou k dispozici pouze prostřednictvím této služby. Pultové ceny hotelů jsou vyšší, než naše ceny. Všechny rezervace musí být zaplaceny předem, a to bezprostředně po obdržení potvrzení rezervace. Je to jediný způsob, jak hotelům zajistit obsazenost a naše ceny udržet nízké.

Proč se cena liší od té, jež byla uvedena, když jsem se naposledy díval/a?Cena obvykle závisí na tržních a kurzovních podmínkách. V období hlavní sezóny, kongresů, veletrhů atd. se ceny budou pravděpodobně měnit. Mírná odchylka v těchto obdobích bude mít nejspíš dopad i na kolísání směnných kurzů. Pokud je však hotel už zarezervován, cena je ve chvíli rezervace fixní a neměnná.

Moje rezervace

Co je to voucher? Jedná se o dokument, který od nás obdržíte po potvrzení platby a který prokazuje, že jste si předplatili služby ve vybraném hotelu. Je nutné ho předložit při registraci v hotelu.

Je nutné, abych si ověřil/a rezervaci přímo v hotelu? Ne, to není třeba. Zároveň s platbou jsme rezervaci vaším jménem potvrdili.

Mohu se obrátit na hotel, abych si ověřil/a svou rezervaci? Poté, co od nás obdržíte potvrzení, můžete si vaší rezervaci ověřit přímo v hotelu.

Jak se v hotelu zaregistruji? Je třeba, abyste při vaší registraci předložili voucher. Vyhnete se tak možným problémům.

Co když se mi nelíbí hotel, který si zarezervuji? Pokud se vyskytne nějaký problém během vašeho pobytu, ihned nás, prosím, kontaktujte. Uděláme vše pro to, aby byl problém vyřešen. Mějte však na paměti, že jakákoliv změna na poslední chvíli nebo během vašeho pobytu v hotelu se může stát předmětem dalších poplatků.

Co se stane s mojí hotelovou rezervací, pokud je můj let opožděn? Jakmile se dozvíte o zpoždění letu, neprodleně nás, prosím, kontaktujte. Můžeme vám tak být nápomocni a spojit se s hotelem předem, abychom minimalizovali možné postihy.

Otázky a odpovědi - Zájezd Jak si objednám zájezd?

Ověřte si ceny zájezdů & obsazenost

Vyplňte rezervační formulář

Potvrťte vaší rezervaci

Obdržíte od nás potvrzení

Platba

Je nutné, abych ručil/a za rezervaci kreditní kartou nebo zálohou? Ve fázi rezervačního procesu není nutné, abyste ručili kreditní kartou nebo zálohou. Jakmile vám však rezervaci potvrdíme, doporučíme vám datum, kdy bude třeba zaplatit určitou částku.

Co když chci bydlet v jiném hotelu? Všechny hotely, které Thajsko Online nabízí, jsme si pečlivě prohlédli, abychom pro vás zajistili nejvyšší kvalitu ubytování, služeb a vybavení v každé destinaci. V případě, že si přejete bydlet v jiném hotelu, neváhejte oslovit naše online operátory prostřednictvím rezervačního formuláře

Jak uskutečním platbu? Máte několik možností platby. Snažíme se dělat rezervaci co nejjednodušší. Pro více informací klikněte 'zde'

Požaduji službu, která není v seznamu, co mám dělat??Jestli hledáte výlet podobný našemu zaměření, jsme si jisti, že vaši dovolenou můžeme přizpůsobit vašim přáním. Napište nám preference prostřednictvím formulář zájezdu na míru a náš online operátor se Vám bude věnovat, abyste vytvořili váš balíček dovolené snů.

Další otázky?

Jestliže máte jakýkoli technický dotaz nebo dotaz týkající se cestování, kontaktujte nás . Jsme připraveni být Vám k službám.

Nezávazná objednávka

Sami si stanovte rozpočet, vyberte typ ubytování, lokalitu, způsob přepravy...

Objednej

Kontaktujte nás
 
Telefon:+420 774 545 103 
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.     

Reference klientů

Zde naleznete dopisy a emaily od klientů, kteří využili naše služby při zajišťování dovolené v Thajsku. Věříme, že i vy budete s našimi službami spokojeni a dovolenou v Thajsku si opravdu užijete....Čti více